måndag 11 maj 2009

Yay... Eller något...

Jag har hittat inlinesen (KE?! Hur skriver man det?), och har varit och kört första åket. Var ute i 45 minuter tillsammans med Simon, Anna och Alma. Jag överlevde, men jag tror att hela Öjebyn hörde mitt skrik i panik.

Dagen har inte varit sådär bra som man alltid hoppas på, nej, den har varit väldigt lång och inte speciellt givande måste jag säga.
Hade hund som första lektion idag, och visst, det HADE kunnat vara roligt, om min hund velat spåra! Näsan i vädret, blicken i träden och TOTALT ointresserad av jaktleken, what so ever! JÄVLAGAYHUND! Jag försökte även lägga ett betydligt kortare och rakt spår med leksak i slutet, ja, det gick ju käpprätt åt helvete, inte fan tog hon upp spåret. Hon är väldigt billig just nu..

/K

4 kommentarer:

  1. Nä, det är inte rätt. Det är såna med fyra hjul och en knopp där fram. :P

    /K

    SvaraRadera
  2. Du har väl hjälm!?

    SvaraRadera
  3. -Anonym-
    Faktum är att jag inte har det. :)

    /K

    SvaraRadera