måndag 4 maj 2009

"Jag går med på allt, bara jag får lite förvarning"

Så är det.

En väldigt händelselös dag idag måste jag påstå. Jag har varit så omotiverad till att plugga, och det börjar dra ihop sig! Jag känner mig verkligen stressad över, framförallt, projektrapporten, då vi ska redovisa projektarbetet nästa vecka. :S Jag har varit väldigt, väldigt grinig idag, och jag ber verkligen om ursäkt till er som fått stå ut med mig, oavsett telefon, msn eller på rikt, förlåt. Jag har varit trött och inget, verkligen inget har gått min väg. Allt har bara blivit en enda smet och jag orkar inte reda ut röran.

Nå, jag har försökt hålla skenet uppe, men det har varit tungt tills ikväll. Jag ber som sagt om utsäkt till alla som behövt stå ut med mig.

Däremot så HAR det funnits en del ljuspunkter på dagen, eller framförallt kvällen, (drömmen om att jag drunknade och inte orkade kämpa, var inte en av dem). Jag begav mig ut på promenad, och inte sent efter att jag kommit utanför dörren (okej, jag var på Storstrand), så ringde Joar (eftersom att jag frågat om han inte hade tid att ringa) och var surrsällskap med mig under min promenad. Vi pratade om allt mella himmel och jord, och vi kom in på aminosyror, drömmar och planerade eventuellt in en "date" i helgen, bara träffas och se film och sånt roligt. :)
Inte långt efter att vi sagt: "Hejdå", så ringde det igen, och jag svarade.
Däremot så visste jag inte vem det var, så jag blev lite förvånad när det var en väldigt norrländsk röst som svarade mitt: "Hallå". Det var Fredrik som var surrsugen, så jag pratade väl på med honom ett par minuter eller så.

NU ska jag hoppa in i duschen (EFTER ATT JAG HÄMTAT MESSMÖRET HOS ÅSA!) och sen ska jag göra ett välförtjänt besök i sängen.

Btw, jag har hittat blåmärken på konstiga ställen, och jag har träningsvärk i hela kroppen, utan att ens ha gjort något! Jättebra.. :S

/K

5 kommentarer:

  1. Karin, ibland är du SÅ konstig. :P

    /jag.

    SvaraRadera
  2. Jag är väl då inte alls konstig? Jag har hört att det är uppskattat... :P

    SvaraRadera
  3. Nej, det är DU som tycker det är roligare att vara onormal.. :P eller hur var det? xd

    SvaraRadera
  4. jag går med på allt bara jag får lite förvarning - Fan va nasty du är Karin;P Blir perfekt i en kontaktannons;)

    SvaraRadera
  5. -Janna-
    Så JÄVLA nasty, och det är inte till en kontaktannons, det är till reklamen för businessen vi driver. ;)

    SvaraRadera