söndag 3 maj 2009

Infirande av våren! (Lite sent)

Det gjorde vi igår, ett helt jäkla gäng!

Dagen började med att jag vaknade klockan tio i tio, som vanligt på helgerna, varpå jag klädde på mig och sen rastade hunden.
Klockan blev väl runt elva innan jag var klar med det, och då gick jag till datorn.

Joar kom till Världens Mittpunkt vid klockan halv ett (?) kanske, och vi satt ute på gräset och surrade ikapp, eftersom att det var ett tag sen vi sågs. Sen kom Anna ut, och vi kom på den smarta idén att åka in till ÖB, och det vi gjorde.

När vi kommit hem, så pratade vi ännu mer, om diverse saker som den ena har "glömt" att nämna för den andra och sen var det matgörning. Det blev någon kycklinggryta med ris till, och det smakade väl helt okej måste jag säga.
Bra mat för en sån kväll.

Sen var det bara att klä om och rasta hundar. Därefter hamnade vi allihopa i dimman.
Vissa mer än andra då, men om jag inte nämner några namn, så blir allting bra.

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar