fredag 29 maj 2009

Helg!

Nu har helgen börjat, men det märks inte riktigt. Jag har hunnit lämna in historiaarbetet som jag blev klar med halv ett inatt, jag fick VG+ på genetikprovet och jag har fått VG i slutbeyg på projektarbetet. Jag är så nöjd. Plus att mina kläder har kommit, jag har testat balfrisyr och det går super med Simon på agilityn! Jag borde satsa på att köpa en tävlingslicens till hösten och börja tävla! Det går verkligen super! :)

Idag blir det städa och duscha, eftersom att jag väntar sällskap. Det blir dock inte att åka hem i helgen, eftersom att jag ska till Sollefteå om tre (!) veckor! Jag måste spara pengar så att jag har där nere. Det är bara två veckor kvar till studenten, och det känns bra! Det känns ruggit bra. Jag har inget kvar i skolan, jag är minst Godkänd i alla ämnen och allt bara flyter på!

Ska leja mamma att åka in till stan och köpa förköp till Valdinos (om det finns kvar, vill säga) så att jag kan parta ordentligt på studenten! Nästa vecka är det balbiljett som ska hämtas ut, och så är det skor till balen, ja.

Jag har hundhuset på söndag! Glöm inte att komma ihåg! :)

/K

4 kommentarer:

  1. VA? Om tre veckor redan? :<
    moooow, då kan du ju inte fira my birthday. :<

    SvaraRadera
  2. Ja, jag vet! Vi måste fira dig tidigare! :)

    SvaraRadera
  3. hehe men det går ju inte:P

    SvaraRadera
  4. Jo, det går jättebra! Annars så får väl du komma dit ner! :)

    SvaraRadera