lördag 30 maj 2009

Lördag den trettionde i femte år tjugohundranio.

Jaja, brist på fantasi, aight? Nå, jag har klivit upp för någon timme sen, och funderar på att ta mig ut en sväng med Simon i det vackra och varma vädret. Visserligen blåser det lite, men det blåser JÄTTEvarmt! Så det är skönt. Imorse när jag vaknade var det asvarmt i sängen och solen sken in genom fönstret. Riktigt mysigt minsann! Det HADE kunnat vara lite svalare, men jag ska väl inte klaga? Då kanske jag får dåligt väder till studenten, och DET vill jag verkligen inte! Jag vill ha solsken och molnfritt! Det är det ultimata! :)

Dagen idag kommer att bestå av promenader, en hel del faktiskt, eftersom att jag inte har varit ute på långprommis på tre (!) dagar! Det börjar märkas av. Jag är hyper hela tiden, och det är inte speciellt bra. Ganska roligt blir det, okej, men det blir för mycket av det goda!

Ojojoj, jag kommer att sakna Öjebyn i sommar ändå, har jag kommit på.

Nu är det bara 13 dagar kvar! :D

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar