torsdag 7 maj 2009

Mobbing.

Jag blir verkligen mobbad just nu.
Åsa frågar:
"Gick det bra för dig och ditt offer igår?"
Anna och Biffen säger:
"Vi hörde några spöken inatt, det var tunga suckar och andra konstiga läten, hörde ni dem?"
Jag svarar:
"Nä, jag hörde inget...."
De säger:
"Konstigt, det lät som att de var i ditt rum."
Ja, det kan vara så.
Sen ringde Carro och sa att hon blev rädd, för att jag (tydligen) sa att jag låg och mös! MEN JAG SA ATT JAG HADE BESÖK! När hon sedan ska trassla ut headsetet, så låter det några konstiga gnisslande ljud, och när jag förklarat hur det lät, så säger hon:
"Det är fjädrarna i din säng som låter så, eller har du smörjt dem för att din familj inte ska behöva lyssna på dig?"
VA?! Jag är mobbad på HÖG nivå just nu!
Och det blir inte bättre av middagen. (Som för övrigt spårade ut, ganska ordentligt, idag, igen.)
Biffen ska ösa upp mat åt mig, och vi äter ungsstekt korv och mos.
Han ger mig först lite mos, och sen ska han (bortse från hur FEL detta låter nu) ge mig korv, och frågar hur många jag vill ha. Jag svarar att jag vill bara ha en.. Anna, det mongot, kläcker ur sig:
"Vaddå? Har du fått nog med korv inatt?"
ANNA!!! Förbannat!
Mamma tycker inte om att vi säger såna saker vid middagsbordet...

Igår så var jag och Fredrik på bio, vi såg State of Play, och den var helt klart sevärd. Jag hade mobilen på, och fick (såklart) sms. Däremot så kollade jag dem inte förrän jag kommit ut, efter filmens slut. Då ser jag ett okänt nummer, där personen bakom har skrivit:
"Ni sitter väl långt bak så ni inte stör dom andra ;)"
Hmmmmm, VEM kan det smset vara från?

Nå, jag hade det väldigt trevligt, och jag gör gärna om det.. Jag kommer att bli så mobbad! Jag vill inte ha massa systrar! Och ännu värre blir det, jag har två till som väntar..... :S

Now, om du inte misstycker, så ska jag hänga mig själv. Jag tror aldrig att jag har varit så generad någonsin...

/K

5 kommentarer:

  1. Och sen när har du börjat bry dig som såna kommentarer? =P

    SvaraRadera
  2. DU LÅG OCH MÖS! DET HAR DU GJORT HELA DAGEN SA DU! :p

    SvaraRadera
  3. -Tova-
    Jag bryr mig inte om dåna kommentarer annars, men när den andra parten är relativt närvarande, så blir det lite jobbigt..

    -Carro-
    Jag sa inte alls det! Jag sa att jag hade besök!

    SvaraRadera
  4. Karin, ingen tror annat än att vad man än gissar på så är verkligheten ändå värre! :P

    Knas. ^^

    /jag.

    SvaraRadera
  5. -Corundum-
    Du, du är en MYCKET, MYCKET ond människa. Jag är snäll, oskyldig och kysk! Jag skulle aldrig ens tänka tanken på att göra några av de sakerna!

    Längre......

    /K

    SvaraRadera