torsdag 21 maj 2009

Äventyrsbad!

Det var tänkt att jag skulle premiärbada idag, men det var för kallt ute. Så Daniel var snäll och bjöd mig, Åsa och Stina på äventyrsbadet i Piteå! Om det räknas, så badade jag ute där? Jag åkte även "Space Bowl" ett x antal gånger. Efter första gången var jag helt jävla skakis i hela kroppen, och när jag bestämde mig för att "det där var sista gången", så landade jag på någon sätt på kinden/käken, och nu har jag ont. Så jag åkte "Vattenfallet" och "Piteälv" istället. Det var ju en... Spännande upplevelse! Eller något. Jag var så jäkla nervös när jag skulle åka "Space Bowl" första gången, så oj, oj, oj!

Jag har varit produktiv idag. Jag klev upp vid klockan nio, och började direkt att städa lägenheten. Jag dammsög (mamma fick skura) och sen kastade jag mig in i duschen, som faktiskt var väldigt behövlig, och efter det så blev det rastning av hundar!

Det blev glass med hjortron tillsammans med Åsa, Jari, Stina och Daniel med, och det smakade riktigt gott.

Idag har jag äntligen fått vara ute och gå, och det var SÅ skönt! Släppte Alma och Simon på skolgården, och DE drog igång och busade! Det var inte väntat, varken från Simons sida, eller Almas heller, för den delen. Nå, de hade jätteroligt, och hittade ett HÅÅÅÅÅL som de tyckte var grymt roligt att göra större! WOHO!!

Ikväll blir det nog baka (igen), om Åsa och Stina fixar ingredienser. Jag tror även att jag och Stina skulle och släppa Alma och Chivas med, väntar på besked.

/K

6 kommentarer:

  1. ÄR JAG FÖRVÅNAD ÖVER ATT DU LYCKADES GÖRA ILLA DIG ELLER!??!!

    SvaraRadera
  2. MEN DET SKA DU VARA!

    DU kan göra illa mig! ... :P

    SvaraRadera
  3. Hahha ok :P låt mig!

    och du har väl inte tagit studenten än.. :P duh

    SvaraRadera
  4. Okej, men snart!

    Hurt me! PLEASE! :D ;)

    SvaraRadera
  5. Haha, ne du kommer aldrig ta studenten.. ;)
    Okej! Prepare for a bitchslap please!

    SvaraRadera
  6. Jag kommer alltid att ta studenten! ;)

    Oooh, kinky Tova! :)

    SvaraRadera