tisdag 12 maj 2009

[Varning!] Schemalagt avbrott vid 2:00AM PDT on Wednesday (5/13).

Jag hade ingen bättre rubrik, okej? Klandra mig inte för att jag suger (HAHA, ni kommer förstå snart...) på (det mesta som kommer ivägen, men förtillfället) att kommer på rubriker..

Nå, idag har jag varit på skolan och först haft religion, där vi tydligen ska klona Hitler och ställa honom till svars för vad han gjort. (Tänk er en elvaårig pojke som står framför ett gäng domare: "Vad har JAG gjort?"). Sen hade vi svenska, men eftersom att jag inte har det längre, så satt jag och läste "Goda Omen" som jag har fått låna av Joar. Det är knappt att det går framåt. Efter det så hade vi djursjukvård, där Alexandra skulle låna mitt försvarets.. När hon sen skulle suga in själva stiftet, så gick det inte så bra så hon sa (samtidigt som hon nästan tröck burken i handen på mig): "Äh, det här går inte! Gör det du, jag kan fan inte suga bra!" *Asgarv* Varpå jag skriver ett sms till Joar, och jag citerar:
"Panik! Vi behöver någon som ställer upp som försökskanin för att lära Alexandra att suga bra!" Han svarar, inte långt efteråt:
"Själva sugandet vet jag inget om, men behöver ni någon att öva på så vore j väl en dålig vän om j inte ställde upp? ;)"
*ASGARV* efter att vi läst det..
Jag svarar: "Haha, du vore väl det. Jag får väl börja med att visa då. :P ;)" och som svar:
"Deal! J kan vara där på en halvtimme. ;)"

Ojojoj, vad lustigt det kan bli.. Nå, vi kom fram till att vi skulle ha en heldagskurs istället, som vi får ta någon helg framöver eftersom att vi hade lektion då.. Men Alexandra ville inte vara med.... (Det är nu ni ska förstå skämtet jag drog i början om att jag suger...)

Carro är elak också, har jag konstaterat. Igår när hon ringde till mig, så frågade hon:
"Vad gör du?", och svarade med mycket tillgjord röst (så låter tydligen jag) "Jag ligger och myyyser!" MEN JAG GJORDE INTE DET!!
Och sen nästa gång hon ringde så sa hon:
"Vad gör du?", "Om jag känner dig rätt, så ligger du väl och myser.." Men ÅÅÅH vad jag blir mobbad! Det är inte snällt! :(

Idag så har jag varit ute och åkt inlines med Alma, och jag klarade mig med betydligt mindre skrik idag. Alma ville inte ens dra! Hon drog vid ett par tillfällen, men hur kul var det?! Nå, imorgon.. Då jäklar!
Men nu ska jag tydligen med på promenad med Simon och Nato också.. :)

/K

1 kommentar: