söndag 17 maj 2009

Sand, jävlat överallt!

Jag har sand i håret. Jag har sand i ögonen. Jag har sand i näsan. Jag har sand i munnen. Jag har sand i öronen. Jag har sand i behån. Jag har sand i byxorna. Jag har sand i trosorna. Och jag har sand mellan tårna. Jag+Åsa+Stina+Gläntan+hundar=sand överallt. Det är såna resultat man får ta ibland. Plus att jag är blöt på byxorna och tröjan. Blöt blir man när man kastar pinnar vid pumphuset!
Jag har varit ute på många äventyr tillsammans med Åsa och Stina och hundarna. Först var det tänkt att jag skulle ta en promenad, men då var de redan påväg någonstans, så jag följde med, som en annan svans.

Jag har svartmålade armar och ben. Eller, bara en arm, faktiskt.



Jag är (tydligen) ful, barnslig och osexig när jag ritar på mig själv, men har jag ingen annan att rita på, så får jag ju ta och rita på mig själv, det finns inte så mycket till val!
Å jag ska tydligen iväg till Bäckis och se film också!
KÖR BARA!! :D
/K

2 kommentarer:

  1. FORT GÅR DET! :D

    Du kan väl rita på Simon? :P

    /jag.

    SvaraRadera
  2. Jag hade kunnat rita på Simon, ja. Men eftersom att det inte syns, så ger det mig inget.

    /K

    SvaraRadera