måndag 25 maj 2009

En satans hund, är vad du är!

Och ja, jag pratar om Simon! Jag ringde till Gammelstads Djursjukhus idag, för att rådfråga om varför hon kan tänkas kräkas så mycket, och hon sa bara att: "Ja, det är svårt att säga." Ja, men det är därför jag ringer till er!
Nå, hon föreslog ett foderbyte, så nu är jag på jakt efter ett sensitivefoder till henne, så det är bara att sätta igång att leta.

Idag har jag haft valpen på skolan, och det har gått jättebra. Hon har fått många vänner, och lyssnar faktiskt (för det mesta) när jag ropar på henne. :) Duktig hund!


(Valpen på golvet!)

Ikväll blir det promenadspring! Jag längtar så! :)

Det är mindre än tre veckor kvar nu!

/K

2 kommentarer:

  1. JAG VEEET! JAG LÄNGTAR OCKSÅ! LILLRUFFA, som inte är så liten nu är så sööt! :)

    SvaraRadera