onsdag 14 januari 2009

Valhajar i Vuollerimskolan!

Det är sant! Jag såg dem själv! Och det fanns valhajar i alla stadier också! Man kan nästan tro att det var olika stadiebarn! ;)
Så jag höll fast mig i en av hajarna som var i ormstadiet och flög med där under vattnet inne i skolan. Fort gick det! :)

Nåja. Nog med mina undervattensupplevelser. :)

Igår:
  • Hemma från skolan. Givande, eller hur?
  • Längre promenad på kvällskvisten med trevligt sällskap i örat och två hundar.
  • Städning av balkongen. Nu kan man dansa vals där ute! Det var självklart jag som fick skruva isär de där förbannade sofforna också. Jag frös faktiskt! :(
  • Inget mer.
Idag:
  • Tillbaka på skolan.
  • Lång dag.
  • Bakat kakor! (Kom och fika!)
  • Inget mer.
Take me away!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar