måndag 12 januari 2009

InNe i KrOPEn BoR dEt EN LUs!

Eller något.
Jag har just blivit klagad på att jag inte uppdaterar min blogg så ofta. Det är inte snällt. Det är inte mitt fel att jag inte har något liv att berätta om.
Bara för att jag inte är någon överskattad jävla BlondinBella.

Jag skriver inte om minsta lilla klädinköp och berättar i detalj hur rosa min nya tröja är, vem som designat den (specialbeställd från Versace - för att senare inse att Cubus har 50% rea på en exakt likadant designad tröja, men nä, de som handlar som medelmåttor de är inte värda ett piss) och exakt på öret hur mycket den kostade.
Jag tackar inte mina läsare.
Hur skulle det se ut?

"Tack alla ni som väljer att läsa om mitt tragiska liv - bara för att ni inte har något vettigare för er!"
Skulle inte tro att jag ens orkar tacka de (vad är det, 7 personer?) som orkar skumma igenom mina patetiska ord om hur dagen sett ut, utifrån mitt perspektiv.
Någon måtta får det lov att vara.

Nå, om det är någon som så gärna vill veta hur min helg har sett ut:
Fredag:
  • Skola
  • Hem
  • Städa
  • Duscha
  • Mat (palt, tackar min mamma för det)
  • Vila efter maten (paltkoma, man vill INTE råka ut för det)
  • Skäret
  • Guitar Hero
  • Guitar Hero
  • Sova
Lördag:
  • Vakna av "Rule the world" med Take That, hoppar nästan genom taket. Volymen var inte nådig på en fläck!
  • Umgås
  • Promenad till affären i Antnäs
  • Promenad tillbaka till Skäret sen, efter handling
  • Guitar Hero
  • Vila (tror jag att det skulle föreställa)
  • Film: "The Spiderwick Chronicles"
  • Sova
Söndag:
  • Vakna (inte lika brutalt uppvaknande som på lördagen)
  • Ligga och dra sig
  • Vänta på duschen
  • Duscha
  • Lunch (frunch mer)
  • Film: "Narnia - Häxan och Lejonet"
  • Städa
  • Fika (födelsedagsfika på hög nivå!)
  • Film: "Narnia - Häxan och Lejonet"
  • Middag
  • Film: "Narnia - Häxan och Lejonet"
  • Hem
Helgen har varit alldeles utmärkt. Det är något som jag skulle göra om och förhoppningsvis kommer att göra om. :)

Nästa helg kommer att äga! :D

Done and done!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar