onsdag 28 januari 2009

Är beredd för att missa stora delar av min personliga utveckling.

Kan jag få lägga mig ner under sängen, stänga för alla hål och bara ligga där tills någon kommer och hjälper mig med mitt liv?
Kan någon reda ut det åt mig?
Allt är bara sammanflätat till ett enda stort nystan, så att det inte finns någon test att dra i, för att få ett enda snöre. Drar jag i "den" testen så lossnar nästa.

Jag vill gräva ner mig och aldrig mer komma upp till jordens yta.
Det mesta suger just nu, och skolan.
Jag ska inte ens nämna den.
Det borde helt seriöst vara förbjudet med prov i religion.
Kan någon bara hänga mig?

Fuck you, you insecure piece of shit!

/K

2 kommentarer:

  1. Nope, aldrig hänga dig. <3
    Tillbaka på hästen nu, inte tycka synd om sig själv - även om det är jobbigt! Kämpa kämpa kämpa. :)

    SvaraRadera