söndag 25 januari 2009

"Jamen, du skulle ju inte handla så mycket!

Nä, precis.

Jaja, i helgen har jag varit med Joar.
Det var i Öjebyn natten till lördag, och i Skäret natten till idag.
Fredagen bestod av hemkomst från skolan, det blev två prov gjorda och jag tror iallafall att jag klarar gränsen för G. Det hoppas jag iallafall att jag gör, annars blir jag arg!
Jag blir verkligen det. Visserligen så förtjänar jag inte mer än G, eftersom att jag verkligen inte har pluggat något över huvud taget, men med lite tur så klarar jag gränserna.

Nåja, efter hemkomsten så gick jag och handlade mat så att jag kunde göra smörgåstårta. Riktigt gott vart det, och så gjorde jag det. Och sen kom Nadja och hämtade några filmer av mig, så att hon kunde roa sig i helgen, och sen kom Joar också, som fick middag med. :)
Innan middagen var jag dock tvungen att duscha.
Så jag gjorde det, och sen åt vi!
Mycket god mat hade jag gjort, och Anna hjälpte mig med dekorationerna. :)
Efter maten så blev det bara jag och Joar ett par, tre timmar, eftersom att Anna åkte iväg och mamma jobbade.
Det var trevligt.
Vi diskade och var så duktiga! (Men det var verkligen inte på mitt initiativ!)
När mamma kommit hem vid nio, så valde vi film och såg. Det var meningen att vi skulle se två filmer, men det blev bara en.
Vi såg i Annas rum, och det var mysigt.
Sen så gick vi och la oss, eftersom att båda var ganska trötta. Jag måste erkänna att jag höll på att somna under filmen.
Lite onödigt blött i sängen efteråt, men det är väl sånt som händer antar jag.
Vet inte vad det vart med mig, men..

Nåja, lördagen var det Skäret, och Simon fick följa med!
Har inte tagit oss så långt med deras möte face to face, men det kommer. TA DET LUGNT!
Sen var det middag, och efter det så var det SS, GH och trevligt sällskap. Fick handen vriden ur nästan led också, vilket väl inte var så himla snällt, men det är okej! Verkligen!
Men bästa grejen! Hur ofta händer det?



Idag sov vi till tio i ett. Riktigt skönt.
Sov i nästan elva timmar.
Sen var det frukost och efter det så var det dusch för både mig och Joar.
Jag fick äta middag med han och hans familj också.
Trevligt trevligt minsann! Efterrätt blev det med.
Vila på maten efter det och sen var det hemfärd för min del.

Screw you!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar