onsdag 21 januari 2009

Mordplaner på hög nivå!

Ja. Dagen som varit idag då. Vad ska man säga om den?

Skolan har jag varit på. Det var väl helt okej, men om jag hade vetat hur värdelös första två lektionerna skulle varit så hade jag stannat hemma och sovit istället. Det hade gett så mycket mer.
Nåja, satt vid datorn innan lunchen och planerade tillsammans med Åsa att hänga en ful schnauzer som skulle träna tillsammans med oss. Hon tyckte att det var en bra idé, och för att Janna inte skulle bli rädd, så skulle vi säga att vi kunde rasta henne, och säga att hon smet iväg, men i själva verket så skulle vi elda upp henne!

Jaja, det var väl inget mer med det, så sen hade vi engelska B och svenska B. Det var faktiskt riktigt underhållande. På engelskan skulle vi förklara vissa ord med bara ord och INGA gester, det gick ju käpprätt åt helvete kan jag lova. Alla visade på något sätt, och det fungerade ju.

På svenskan sen så körde vi "Epok-Jeopardy" och vårat lag kom tvåa. Vi var så duktiga så. Vi svarade visserligen bara på en fråga, men då svarade vi inte fel på den. De andra svarade faktiskt fel på vissa frågor. Så vi är bättre!

Roligaste kommentaren ändå på tal om 1700-talet:
"Var det inte då de hade sånt där vitt som frätte sönder huden i ansiktet?"
Hur snällt är det på en skala då? Ofta man vill att huden ska fräta sönder?

Efter skolan så var det hundhuset med Åsa (Brutus och Hilda), Stina (Chivas) och Janna (Spana). Det gick väl inte sådär jättebra att träna just igår. Hon var inte lika het på agilityn som hon brukar vara.
Hundarna racade lös som fan, men det var ju bara Hilda och Chivas som gjorde detta, eftersom att Brutus och Simon är alldeles för gamla för att sjunka ner till den nivån att leka med andra hundar. Typ.


(Kolla speciellt 03:35)
När vi kom hem så satte jag mig och började göra lite skolarbete. Både djursjukvården och lite historia. Ja, det är samma historia som innan jul!
Det gick väl hyfsat. Djursjukvården kom jag riktigt långt på. Jag är så bra!
Efter ett tag så var det mat. Sen så var det meningen att jag skulle till Janna och plugga till proven vi har på fredag, men det gick ju åt helvete.
Hon skulle ut och gå med Sanna och jag började skriva på skolarbeten!
Sen så bar det av på promenad. Jag gick samma sväng som jag alltid går, men med vissa variationer. Pratade som vanligt i telefon också. Det var relativt underhållande.
När jag kommit in så började vi på något konstigt vänster prata om att köra upp saker och dubbelmackor och massa såna saker. Jag förstår inte HUR det kan komma sig!
JAG HETER JU FAKTISKT KARIN!

Det är inte meningen att jag ska prata om såna saker!
Se nu hur du har fått mig! Åh! Inte är det lätt minsann!

Nu ska jag gå och sova!

/K

2 kommentarer:

  1. Haha vilken Gayröst jag har :P

    SvaraRadera
  2. Haha, nä då! Bara lite. :P

    Man kan faktiskt ha det ibland! :)

    SvaraRadera