tisdag 13 januari 2009

Latexlakan deluxe!

Jag och Joar pratar i telefon och samtalsämnet lakan kommer upp.
Vi kommer på något vis in på latexlakan och Anna säger med konstig min:
"Latexlakan?"
"Ja, Joar säger att det vore praktiskt med latexlakan"
"Du får också komma och vara med och leka"
I telefonen:
"NÄ! Inte MÅSTE!"
"Jag sa inte måste heller, jag sa FÅR!"
Anna hör:
"Får, får. Jag sa får!"
Anna säger:
"Ska ni leka får?"
"Nä, vi ska inte leka får!" Säger jag.
Jag förmedlar deras personliga tankar.
J: "Men erkänn att det vore väldigt praktiskt med latexlakan som man bara kan spola av."
A: "Men det blir obekvämt när man ska sova."
J: "Vem har sagt något om att sova?"
A: "Jaja, men det borde ju ändå bli kladdigt när man ligger där och: ÅH, OUFH, AH!"

JAG VILL VERKLIGEN INTE VARA MED NÅGOT MER I DETTA SAMTAL!
Jag sa att de får prata vidare och att jag inte vill förmedla deras fantasier längre!
Nu får jag höra att de pratar om studsmattor istället för latexlakan.

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar