torsdag 8 januari 2009

I'm so lonely

And that's ok, I shaved my head
And
I'm not sad
And just maybe I'm to blame

For all I've heard

And
I'm not sure
I'm so excited

I can't wait to meet you there

And I don't care

I'm so horny

But that's ok,
My will is good.

Ja, så kan det gå minsann.
Karin vill att det ska vara helg nu. Karin ser fram emot den 17/1-09.
Karin har varit på skolan idag. Karin tycker att det har varit kallt idag. Det sa hon till mig. Öga mot öga. Jag lovar!
Karin har läst "Ljudet av ditt hjärta" hela dagen. Karin tänker fortsätta med det nu. Karin ska bara ner i tvättstugan först.

K: Mmm, vad gott! Ja, jag tycker inte att det är det. :S :P
T: hahah nähä ^^ höhö jag fick allt sms av joar :P

K: Jasså? Vad skrev han då? ;)
T: hmmm, först att det skulle bli kul om jag/vi kom och sov hos er och att vi skulle baka en tårta ^^ sen tyckte han att jag har ett lustigt namn och adress.. :P haha

T:OCH
T: vad hände första gången ni träffades ;) nu har man allt fått höra här

K: Haha! Jasså? Vad hände då? :P

T: haha det är ju det jag undrar ^^
T: han tyckte jag skulle fråga dig :P
K: Jahaa! Men det var promenad.
K: Prat i flera timmar.
K: Sen lite annat i en timme och sen mer prat till halv fyra på natten. :P
K:Det var inte så mycket mer. :P
T: haha lite annat huh? ^^


Det var minsann en rolig konversation. Ja, sådana vändningar livet kan ta. :)

/K

11 kommentarer:

  1. Lite läskigt att du mötte dig själv, må jag säga ^^

    SvaraRadera
  2. Vad pratar du om?
    Man kan ju inte möta sig själv heller.
    Tok! :P

    SvaraRadera
  3. Haha vad var det för Karin du mötte då? ;)

    SvaraRadera
  4. Ja, det vet jag inte! Jag har inte mött någon Karin! :P

    SvaraRadera
  5. CITERAR
    "Karin har varit på skolan idag. Karin tycker att det har varit kallt idag. Det sa hon till mig. Öga mot öga. Jag lovar!"

    ;)

    SvaraRadera
  6. Ja, men jag sa aldrig att jag mött henne. :P

    SvaraRadera
  7. haha hur kan man möta någon utan att se den öga mot öga?

    SvaraRadera
  8. Karin kanske skelar och tittar in i sina egna ögon ibland? En fullt möjlig möjlighet...

    SvaraRadera
  9. mizzblondie.blogg.se

    Åsa L:s blogg ;P

    SvaraRadera
  10. -Tova-
    Det ska du ju veta! Jag har aldrig mött någon öga mot öga.

    -Stina-
    Jag håller med dig, det är fullt möjligt att bara se ögonen hos en person man inte mött. :)

    SvaraRadera
  11. Haha, jag ska nog inte kommentera detta ^^

    SvaraRadera