måndag 2 november 2009

Lycksele!

Ja, då sitter jag här i gästrummet på Granvägen 3 i Lycksele och väntar på att få sova... Eller, väntar och väntar vet jag inte riktigt, jag menar, jag kan ju faktiskt välja själv om jag vill sova eller inte, och jag har valt att inte göra det, så om jag inte väljer att sova när jag är trött, så får jag helt enkelt skylla mig själv.

Helgen spenderades festande på lördagen, och det var riktigt kul, även om det blev en relativt tidig kväll, jag tror att de flesta av oss hade gått hem och sova innan klockan ett. Nåja, jag hade trevligt iallafall, men inflyttningsfesten får vi allt ta om! Jag menar, klockan ett? Vad är det för fest? :)

Söndagen var väldigt slö... Smörgåstårtefrukost vid klockan tio, och sen en promenad till skolan, där vi hälsade på lite hästar och hade oss. :) Proxy tycker att de är LITE äckliga ännu, speciellt när de har så konstiga tassar! Och de är ju så stora de där varelserna. :) Hon är som söt, Proxan. :) Efter att vi hade kommit tillbaka, fixade vi med dvdspelare så att vi kunde se film, och vi valde att se "Skönheten och Odjuret", "Lejonkungen" och "Tristan och Isolde". Det var faktiskt ett bra tag sen jag såg dem, och de var riktigt bra faktiskt.. Nog för att de alltid har varit bra, men...

Idag har vi beställt biljetter ner till Uppsala, och efter många om och men, så åker vi ner till Nadja på fredag klockan 05:45! DET ÄR FÖR TIDIGT! Det är bara för jobbigt att kliva upp den tiden... Och det faktum att vi måste vara uppe och IVÄG till den tiden gör det ännu jobbigare...

Vi har åkt en jävla massa bil, och även varit och hälsat på på skolan, och träffade faktiskt kända ansikten. :) Mia och några treor stötte vi minsann på, och även massa andra, men de var så läskiga så dem vågade vi inte prata med. ;)

Nu blir det nog toaletten för min del, och sen är det sovadags! Sover väldigt lågt motför vad jag brukar, så jag kommer att frysa massor om näsan.. :/ Nåja, det blir nog bra...

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar