fredag 6 november 2009

Uppsala!

Eller, upp från Hemsala funkar ju också... :P Resan idag har ju... Gått bra? Om man bortser från en ALLDELES för tidig morgon (04:30, med en snooze på tio minuter), illamående, glömning av kudden! (som jag verkligen ville ha med mig), haveri med kortläsare, illamående hund, haveri med buss, och, huvudvärk, yrsel och alldeles för mycket folk..

Köpte en baguette, en pastasallad, en cola, en fanta och en ramlösa på tåget, och det gick på nästan 150 kronor.. Förjävla dyrt, och alldeles för dåligt utbud...

Kom fram till Uppsala i tid, vilket faktiskt inte var speciellt väntat, med tanke på att något ALLTID ska gorma när jag ska någonstans... Jag vill inte glömma min kudde... Jag tycker om min kudde...

Proxy kräktes faktiskt inget idag, och DET hade jag räknat med, istället blev det Ergo som gjorde det, eftersom att han inte fick nå mat på morgonen... Så han mådde inte så bra, och de fick massor med vänner på både bussen och tåget. :) De hade minsann tur.. Jag satt bredvid någon som hette Peter, men jag vettetusan vad det var för tjomme. ;)

Alexandra tappade även sin telefon på busstationen i Umeå, och upptäckte det först på bussen till Sundsvall, så den är hemma i Lycksele nu, eftersom att jag ringde till den, och en gubbe svarade, och sa att han skulle till Lycksele...

Så nu har jag makt över Alexandra, oh, så mycket makt jag har över henne. Med både Internet och telefon. :) MOHAHA! :D

Snart är det sängen, eftersom att jag inte fick så mycket sömn på bussarna och tåget, så jag vill gärna sova lite mer. Jag hoppas att jag kommer att få sova en lång stund imorgon. :) Annars blir jag ledsen! :/

Jag har även fått se min fina pojkvän i cam, och han är fin... Jag... Jag... Åååh, jag är så lycklig. :)

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar