onsdag 11 november 2009

Onsdag

(Tror jag iallafall att det är idag.)

Jo, det är det, för min pojkvän kommer hit (han är påväg i denna stund) och han har tränat idag, så. :) Det är bra att jag håller reda på dagarna på SÅ sätt, än på något annat sätt. ;)

Om två veckor får jag pengar, då blir det party! Eller något... Och ingen som vill vara hundvakt på lördag? Jag har ett stycke Proxy att skeppa iväg för en stund...

På tal om Proxy, så har resan hem gått jättebra, jag och Alexandra hade en stängd kupé för oss själva, och när hon klev av (kvart över sex imorse) så fick jag åka helt ensam ända upp till Älvsbyn. Snacka om att det var skönt! Hundarna var okopplade och låg mest bara, och jag bredde ut mig över tre säten. :)

Jag var ut med hundarna i Umeå, så att de fick kissa, och det var det enda de behövde. Simon klarar sig ju, men valpen, jag är helt ärligt förvånad att hon är så lugn på tåget! Hon sover bara! Hon har inte gjort något väsen alls av sig, och det har varit sååå skööönt. :) Hon är sååå duktig. :) Jag blir så glad. :)

Jag har hunnit med att städa, rasta hundar, bädda rent, duscha, mata hundar och lite andra smågrejer som var nödvändiga. :) Bl.a så har jag köpt tops! Jag älskar tops. :D

Nuuu, ska jag plocka undan väskan från soffan. :/ Jag hatar att packa upp...

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar