tisdag 17 november 2009

Vuollerim!

Yey! Jag har anlänt till pappa i Vuollerim och hör och häpna! Tåget var i FÖRTID! Det var säkert fyra-fem minuter FÖRE tidtabellen! Helt amazing! Jag cannot beliiiiiv it! ;)

Hann med att slå in present åt pappa, jättefina paket blev det, och så hann jag (tydligen) bjuda Åsa på glass idag med... Hon har nog börjat göra det där till en vana tror jag minsann! Det måste vi ändra på! ;)

Tåget gick klockan 17:00, så jag var i Luleå strax efter klockan fyra. :) Träffade Johnny som så snällt satt och väntade på mig utanför vänthallen på stationen. :) Åsa körde visserligen LITE för långt, än det som var nödvändigt, men men.. Åsa är störd, det konstaterade jag i bilen påväg till Luleå idag. Hon sitter där, lugnt och stilla vid rödljusen, och när de blir gröna, så skriker hon: KÖÖÖÖÖR!!! Och fortsätter med det efter att hon har kommit till nästa rödljus, som fortfarande är rött, men hon skriker ändå: KÖÖÖÖÖR!!! ;)


(Här har du nästan-nakenåsa!)

Och som svar på kommentaren Joar:
Jag ska aldrig ha barn, och jag kommer att ta körkort... Sen... Påtalom förklaring..
Det behövs ingen förklaring. :) Those were the days. :)

Nu ska jag sooova, tror jag.. Efter att ha kollat runt lite till... :) Natti nuffsan!

/K

2 kommentarer:

  1. Haha DU är däremot störd! På allvar!
    Få mig aldrig att skratta sådär igen!

    SvaraRadera
  2. Får dock vara liiiiiiiite på Åsas sida, känner igen det där med "KÖÖÖÖÖÖÖR!" väldigt väl. Fast kanske inte när det är rött ljus... :p

    SvaraRadera