tisdag 17 november 2009

Vuxenpoäng Deluxe!

Helt seriöst, jag blir bara mer och mer förvånad över mig själv. De senaste tre dagarna, har jag skickat in ansökningar till TRE olika jobb! Skrivit och ändrat lite i min CV och i mitt personliga brev. Jag börjar nästan bli rädd, med tanke på hur många vuxenpoäng jag tjänat in på den senaste månaden. :)
Har även fyllt i elavtal (söndertuggade av Proxy) idag, och ska skicka in det snart. Bara jag tar mig till någon brevlåda. Jag är sååå duktig. :)

Nu ska jag packa ner datorn i väskan, och sen gå till affären med brevet och sen är det nog bara att åka iväg till Luleå! Yey! :)


(Ser det inte underbart ut?)

Those were the days, my friend.

/K

1 kommentar:

  1. Wich were the days? Bläh, förklara! :P

    Grattis till fler vuxenpoäng btw. Bara körkort och barn kvar då...

    SvaraRadera