fredag 20 november 2009

Wie...

Hur roligt kan man ha en torsdagskväll i Vuollerim? Tydligen inte så jätteroligt... Har suttit vid datorn sen jag kom hem från en promenad, vilket jag gjorde vid klockan... Tio? Halv elva, kanske? Nåja, har ingen koll, men jag vet att det var skönt att vara ute och gå en sväng.

Pratat med Johnny med idag, och det är alltid lika givande... (Yeah, right..) Det är inte som att vi säger något direkt vettigt.. Åtminstone inte efter enåenhalv timme iallafall.. Då blir det mest bara korkade uttal om vem som är störd, och konstiga läten som skulle kunna misstolkas... :P

Jag har spenderat dagen med huvudvärk, och promenader... Fikade tårta, efter att ha ätit fågel. :) Pappa lagade till orre (eftersom att Anna kom upp) och det ÄR så gott! Mmmm. :)

Pappa fick sina paket, ett kort och en tårta av mig, Anna och Åsa, och jag tror att han blev nöjd. :) Jag hoppas det iallafall.. :) Jag får så himla dåligt samvete när jag aldrig är upp nåmer.. När jag började skolan var jag typ upp varenda helg! Det är helt otroligt hur mycket distans jag har tagit... :( Förlåt, pappa, Carro, Tova och resten av Vuollerim, jag ska komma upp oftare! Jag lovar!

Nu ska det bli sängen för min del, och imorgon får jag inte ha mina mjukisar... Naw, jag måste tvätta dem... :/ Men på LÖRDAG! DÅ JÄVLAR åker de på igen. :) Jag ÄLSKAR mjukisar, och mmm, det är så mysigt. :) Och på lördag, då hoppas jag på att jag kan åka till Luleå, men det är inte säkert ännu... :/ Det kan bli ändringar, om det inte finns någon hundvakt, så måste jag vara hundvakt, och då kan jag inte följa med... :/ Det suger, faktiskt...

Nåja, det blir ett senare problem! Nu:
Sängen! :)


(Pyssesimon äter ben.)


(Älskade Zita... <3 )


(Ruffa och Proxy har mysigt.)


(DEN sängen är skön, speciellt nybäddat.) ;)

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar