torsdag 12 februari 2009

Utmaning!

Okej, så jag har blivit utmanad. Antar väl att jag måste göra som han säger då. ;)

Ettan.. Då ska vi se.. Vi tar och går in i mappen "Bilder".
Och så var det tvåan.


Ja, trean då. Tja, visar bilden gör jag ju..
Så ska jag skriva något om den också ja.
Ja, det här är en kattunge, hankatt, från vår sista kull. Mamma är Lillan och pappa är Sivert.
Här var de väl en tre veckor.
Han hette Sweeney (hade en liten period av Sweeney Todd, the demon barber in Fleet Street då.)
Han hade två systrar, och han bor tillsammans med en av dem.
På denna bilden så är det Tova som håller upp honom som modell.
Mycket trevlig kissemiss! :)

Fyran?
Okej. Jag bjuder härmed in:
Carro
Tova
Anna
Åsa
Joar
Sandra

Femman då?
Jaaa, det har jag också gjort. :)
Vad jag är duktig!

Regler för utmaningen:

1. Gå in i din bildmapp.
2. Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
3. Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
4. Bjud in sex nya bloggpersoner att vara med på utmaningen.
5. Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade!

Done and done!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar