tisdag 17 februari 2009

Om någon kunde ta sig någonstans...

Jag kan bli så less.

Nå, ska eventuellt ta bort en kurs i skolan. Kommer i sånna fall ha ungefär en ledig halvdag i veckan då. Kommer (om jag nu får godkännande) bli väldigt skönt.
Väntar ivrigt till fredag kan jag ju säga.

Och det blev ändrade planer för min del.
Min kommande Vuollerimresa sker nästa vecka, istället för till helgen. Då åker jag på fredagen, och sen så vet jag inte när jag kommer tillbaka till Öjebyn.

Får se vad jag hittar på till helgen då då.

Var ute och gick en riktigt uppfriskande promenad igår, medans jag beklagade mig i telefon, vilket jag så ofta gör, och så la jag mig ner på gångvägen mellan skolan och Öjebyn och låg och kollade upp i himlen.
Synd bara att det var så molnigt. Annars hade det varit riktigt vackert. :)

Nå, bakat idag. Kladdkaka med choklad och en jäkla massa vanillinsocker. Tappade hela burken! Hur smart får man bli?

Anna har Mack-mackeli-mackan/Magg-maggeli-maggan här ikväll, och han kommer väl bli till på torsdag tyckte jag att en fågel kvittrade i mitt öra något om.

Och prov på fredag. Det vill vi INTE vara med på, men jag antar att det inte är speciellt oundvikligt, plus att det knappast är särskilt invecklat om man pluggar till det.



(Älskade hemma!)

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar