torsdag 5 februari 2009

London, here we come!

Ja, snart iallafall.

Vaknade till samma ljuva melodi av barnskrik, föräldrar som pratar, hundar som skäller och syskon som pratar.
Vaknade 20 över åtta idag. Det var ju inte särskilt trevligt måste jag säga.
Somnade innan mitt huvud nått kudden vill jag lova.

Var barnvakt igår till Kajsa och Matilda.
De var riktigt lugna, och när de skulle ta medicinen gick det väl relativt smärtfritt.
De gick snällt och la sig när barnprogrammet var slut, så det var inte mycket gnäll om att stanna uppe längre.

Och dagen idag.
Vi ska iallafall bege oss till London, (kondom som första förslag på T9), ikväll. Flyget går klockan 17:25 och det tar väl två och en halv timma att ta sig dit.
Ska bli skönt när vi väl är framme ändå. Då kanske man kan vila upp sig lite.

Dagarna där kommer förmodligen ta knäcken på mig på ganska många sätt.
Jag kommer vara så spyless mina syskon så det finns inte.
Och det är som vanligt inte Åsa eller Anna jag menar.
Då finns det bara två kvar.

Ja, nu ska jag väl gå och se vad människorna och barnen håller på med ute i vardagsrummet minsann.


/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar