tisdag 18 november 2008

Praktikdag #1

Ja. Ett par ord är väl värt att säga om dagen i sig.
Klev upp klockan 06:00. Ganska tärt måste jag säga. Nåja, tog mig iallafall upp direkt klockan ringde. Det var bra gjort av mig! :) Nog för att jag gick i säng ganska tidigt igår, men ändå!

Jaja, gick till bussen, kallt som tusan! Men jag överlevde bussresan!
När jag kom fram, så fick jag en rundtur runt sjukhuset. Det var spännande! Inte SÅ spännande, men. Jag ska vara på stallet nu den här veckan och hjälpa till. Idag har det inte varit så mycket att göra, men det blev mer på eftermiddagen. Hoppas bara att det finns att göra resten av veckan.

Btw! Sötaste kattungarna kom in idag! Fyra stycken, åtta veckor! Gissa om de var söta?!

(Var de LITE (!) söta?)

Fick skjuts hem idag, tur som jag har! Fick åka med jourhavande veterinär som gått av idag, så det var snällt! :) Kom hem typ en timme tidigare än planerat! :)

Imorgon är det samma rutin, och jag ska försöka ta mig upp lika effektivt då med!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar