onsdag 25 april 2012

Gym!

Jag har varit på gymmet! Herregud vad jag har varit duktig! :) Körde igenom  hela kroppen och det var riktigt skönt. Men det märks att jag inte har speciellt mycket styrka i min överkropp, men det jobbar vi på! :)
Jag har varit och köpt mat till hundarna även, vilket inte är så jävla party! Eftersom att Proxys mat har blivit dyrare och jag har bestämt mig för att byta mat till Simon också när den hon redan får, inte duger, så går det på dryga 1100 kronor! Det är pengar som jag skulle kunna använda till annat! Men hundarna måste ju ha mat, hellre dem än mig! :)
Nu sitter jag och funderar på om jag ska åka till stallet ikväll eller om jag ska ta det på fredag. Men det får bli ett senare problem!
Jag undrar om vi skulle äta smörgåstårta såhär i löningstider! :)

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar