lördag 18 augusti 2012

Inläggets rubrik ska vara här!

Jag måste erkänna att det kändes mycket motigt att gå till jobbet igåreftermiddag när jag skulle jobba kväll för första gången på en vecka. Men nu när jag har kommit tillbaka i rutinerna igen, så känns det helt okej! :)

Jobbar heldag idag och sitter för tillfället på rast, medans hundarna snusar runt i personalrummet som bara den, det är ju faktiskt inte bara jag som har mina hundar här, och eftersom att Simon löper så tycker hon att det luktar mycket spännande häromkring! ;)

Jag har anmält mig som arbetslös igen, tidigare i veckan, eftersom att sommarvikariatet tog slut för drygt en vecka sen och väl på arbetsförmedligen så hittade jag en utbildning för att bli busschaufför, en utbildning som är i Luleå på 14 veckor totalt. Så jag har sökt till den, så får jag se om det blir något av det eller om jag måste byta karriär, igen.

I sommar har vi hunnit vara ner till Östersund och gå på Yran, vi har inte hunnit bada så mycket, men några gånger har det blivit. I nästa vecka ska jag och Åsa ner till Stockholm för att sedan fara vidare med ett kryssningsfartyg till Tallin! Kryssningen är på 48 timmar och jag tror att det kan bli ganska bra! :)

Sen har jag kommit fram till att det kan vara ganska jobbigt att vara moster, eftersom att jag, efter en månads tid, fortfarande har ont i ryggen sen Hedvig och Karla var uppe och jag härjade med dem. Men det är sånt man får ta när man är moster! :)

I övrigt har det inte hunnit hända så mycket. Förra helgen var vi och invigde kräftorna och spegeldammen i Vuollerim och OJ! vad kul vi hade! Det måste vi göra om snart! Men man behöver nödvändigtvis inte fara upp till Vuollerim för att äta kräftor! Däremot om vi ska bada i spegeldammen så kan det vara en fördel!

Nu ska jag hitta på något annat för tillfället och sen ska jag gå och fortsätta jobba så att jag får gå hem nån gång! För övrigt så kommer Johnny hit idag! <3>
/K

1 kommentar:

  1. Hej, välkommen att bli publicerad på Artikelkatalogen.nu
    Skriv en unik artikel på minst 300 ord och lägg in max två länkar i texten tillbaka till din blogg.
    Välkommen!
    www.artikelkatalogen.nu

    SvaraRadera