tisdag 24 april 2012

Omgjort!

Jag ser att det har blivit lite skillnad på blogspot! Attans också! Men det verkar ju vara lite spexigt!

Idag har jag jobbat från klockan tolv till halv fem, en ganska skön tur måste jag säga. Det är en riktig glidartur! :) Det har varit en lugn dag och allting har gått som smidigt.

Igår var jag och red finaste Phoebe och det gick faktiskt bättre än förväntat! Hon var riktigt pigg och brallade inte en endaste gång! ;)

Vi arbetade vidare på galoppfattningarna som vi fortfarande har problem med, speciellt i vänster varv, eftersom att det är hennes lite sämre varv. I det högra varvet lyckades varenda en, men i det vänstra var vi tvugna att få lite draghjälp av de andra, men sen gick det hyfsat. :)

Jag har suttit och kollat litegrann på alternativ till den fiskoljan jag ger hunden i dagsläget och jag tror att jag har hittat ett alternativ med högre halt EPA och DHA än den jag använder idag. Plus att den är typ 200 kronor billigare, vilket inte är negativt! :) Sitter även och funderar på om jag ska köpa kaplsar med fiskolja till när vi åker bort, så att jag slipper ta med flaskan hela tiden, eftersom att den dels är gode otymplig och även väldigt kladdig.


Men jag tror att jag har kommit fram till något ikväll!
Under dagen har jag även beställt min engelskabok som jag behöver till Engelska C och fixat så att jag ska få ett exemplar av matteboken som jag även behöver! Så då är det ur världen. :)

Nu ska jag ta och rasta av hundarna och sen ska jag nog gå och sova så att jag orkar vara vaken imorgon istället! :)

/K



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar