måndag 23 april 2012

Nej men om man skulle ta och....

... nej, men seriöst. Om man ändå skulle ta och försöka sig på det här med att skriva om sina dagsplaner så att hela världen, om den så vill, kan läsa om mina bedrifter eller underbedrifter.

Det enda som är nytt är väl egentligen ingenting, bortsett från att jag ska till vägledningscentrum idag och söka in på ett par kurser som jag behöver för att kunna studera till sjuksköterska, vilket jag har tänkt göra inom en snar framtid. Iallafall innan nästa höst hade jag tänkt försöka ta mig i kragen och söka in dit.

Jag har skaffat mig en ny frilla!


Vi knallar på i stallet som vanligt och det går ju framåt iallafall. Typ. Det beror på hur man ser på saken, eftersom att när vi rider ut, så går det mer bakåt än framåt.

Hundarna är det ingen större förändring med. Jag har inte behövt vara med Proxy till veterinären på ett ganska bra tag, jag vet inte helt säkert när sista gången var, men det är någon månad sen iallafall och det är ju positivt. Vilket även leder mig till att jag har börjat vaccinera henne för sin allergi och hopppas på framsteg. Hon är ju fortfarande väldigt besvärad av klådan och det är kanske inte så konstigt, med tanke på att hon är allergisk mot saker som man inte kan komma undan i ett vanligt hushåll, eller inte är väl en överdrift. Man kan ju faktiskt isolera sig helt med luftfilter som renar varenda kvadratcentimeter av luften, men det är ju inge spännande!

Man ser verkligen hur road Simon är...

Jag har hunnit bli moster igen! :D

Japp, Albin ska han heta, eller heter väl egentligen redan, men han är bara inte döpt. Föddes i Januari, sådär en tre veckor försent. Han är en söt liten pojke, men alldeles för bortskämd! ;)

Nu ska jag vänta på att hundarna ska äta klart, vilket brukar kunna ta ett tag och sen ska jag gå ut på en liten promenad med dem! :)

/K



1 kommentar:

  1. Ohh gud vad jag blir avis på dom (er) som orkar börja plugga! Önskar verkligen att jag hade den motivationen!
    Go for it!

    SvaraRadera