måndag 23 april 2012

Vägledningscentrum

Som jag nämnde i det tidigare inlägget så skulle jag ju till vägledningscentrum och där har jag nu varit. Det kom som en positiv överraskning att jag inte behöver läsa naturkunskap B, eftersom att de kurser jag läst på grans räcker. :)

Däremot kom vi fram till att jag ska läsa engelska C, för att få meritpoäng och även höja mitt snittbetyg för att ha högre chans att ta mig in på utbildningen, tillsammans med matematik B, vilket jag inte ser fram emot så mycket, men jag får se det positiva med det hela, att jag kommer att kvalificera mig för utbildningen! :)

För övrigt så har jag varit ute och gått med hundarna en sväng på morgonen och om det är något som jag blir irriterad på för tillfället så är det ATT VÅREN STICKER IVÄG SÅ FORT SOLEN KIKAR FRAM!

Det började SNÖA när jag gick ut! Såååå less!

Ikväll ska jag till stallet och jag ska försöka fota lite så att jag kan lägga upp några bilder på finaste Phoebe! Även om hon är bråkig ibland, så är hon så härlig! :) (när hon lägger manken till..) xD

Nu ska jag vänta på att Åsa ska komma och hämta sina hundar och att Johnnny ska komma hit, när det blir har jag ingen aning om! Det brukar man aldrig veta!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar