torsdag 1 april 2010

Fyfan för jobb!

Jag klev upp klockan 6. Och gick ut med hundarna. Sen for jag och jobbade klockan 20 i 7. Jippie! Jag hatar att kliva upp på mornarna! Fyy faaan säger jag bara!

Imorgon bär det av till Vuollerim, Zita och pappa, för att senare åka vidare mot stugan och tillbringa helgen där. :) Underbart ska det bli! Även om vädret har bestämt sig för att svika oss, så spelar det ingen roll! :)

Skickat in ansökan till arbete nu, och hoppas, hoppas, hoppas! Jag får förmodligen ett samtal om sommararbete även, och jag vill verkligen dit! Men - frågan är om jag klarar mig utan Johnny hela sommaren... Jag vill - samtidigt som jag inte vill...

Nu ska jag lyssna på min nya favoritgrupp, Paradise Lost, och börja göra mig iordning för sängen! Yes!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar