onsdag 7 april 2010

Kampknut i knät..

Ja, jag sitter här med en kampknut i knät efter att Proxy attackerade mig med smällar i ansiktet av både svansen och knuten... Det är inte lätt att vara en stolt schäfermatte. :)

Har INTE jobbat idag, vilket det egentligen var tänkt, men det var riktigt skönt att sova ut ÄNDA till halv nio, då jag klev upp, visserligen med huvudvärk som inte gått över sen i måndags, men fullständigt utvilad! :)

Helgen har jag spenderat i Sjuggijaure tillsammans med Johnny, Åsa och alla hundar utom Pufflon, hon fick följa med när vi skulle upp och värma upp stugan istället. :) Vi har kommit fram till att Proxy och sitta på kälken lever om ordentligt, att Proxy är väldigt accepterande mot främmande saker på benen och att hon är mongo.

Nu har jag bytt ut Pufflon, så jag har Zita som har börjat löpa istället. Ska baka på en liten stund, djävulskaka blir det idag (igen) den är väldigt poppis den där kakan. :) Det tycker vi om, men vi ska testa en annan sak idag, spexa lös lite, you know!

Och nu: Lite bilder från helgen! :)

(Det ska gå att få bilderna större genom att klicka på dem!)









(Det ska gå att få bilderna större genom att klicka på dem!)

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar