torsdag 22 april 2010

Jag är väldigt dålig - jag vet!

På det här med att uppdatera då, vill säga! Allt annat är jag extremt bra på! Jag har tränat Proxy i veckan, och GUD så rolig hon är! Jag hoppas att jag inte behöver lämna ifrån mig henne! Jag tänkte på det igår, och tänk om jag verkligen _måste_ göra det.. Hur ska jag klara det? Nåja, jag får helt enkelt hoppas att hon INTE klarar testen, så att hon får stanna! :)

Sitter för tillfället i Luleå och väntar på att Johnny ska avrosta bilen tillsammans med sin far, och på att hans mamma ska komma hem och göra klart middagen, kyckling blir det minsann idag! Proxy har fått följa med hit, medans Simon har blivit skickad på kollo till pappa på obestämd tid. Proxy har även hittat ett märgben ute på deras gård, som hon tycker är förjävla spännande, vilket gör att hon inte vill följa med in, och så vitt jag vet, så är hon fortfarande ute med de andra två och tuggar på sitt jävla märgben.

Imorgon ska jag vara ensam hela dagen, eftersom att Johnny ska jobba till klockan fyra, så jag får väl träna hund och ta promenader hela dagen tills han kommer hem igen! Det är inte svårare än så! Jag menar, så länge jag har Bapox så ordnar sig allt. :)

Jag har kommit fram till att det är jävligt skönt att få pengar, vilket jag kommer att få imorgon, eftersom att jag får LÖN! WOHO! Men samtidigt känns det som att "Till vilken nytta? De försvinner ju på räkningar direkt!" Gaysatansräkningar! Usch, jag hatar dem!

Jag har även kommit fram till att jag är väldigt sugen på att göra den där jävla tatuteringen nu! Jag söker och söker och söker, men jag kan aldrig bestämma mig för var jag ska göra den! (Alltså, VEM som ska göra den, inte VART på kroppen, för det är klart!) Ibland har man beslutsångest till tusen! Nåja, det spelar nog ingen roll, det blir när det blir, och det får vi hoppas är snart! MYCKET SNART!

Nu ska jag ta och ta på mig Johnnys tofflor, så att jag slipper frysa om fötterna så förbaskat! Yes!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar