tisdag 9 mars 2010

Woho!

Jag har _VERKLIGEN_ PARTY här när jag sitter helt ensam på studiecentrum i Piteå och väntar på att mitt patetiska liv ska ta någon vändning snart. Ska på AF klockan kvart över ett för att det är nå jävla gaysatanshelvetesjävla sak vi ska på,som vi tydligen MÅSTE gå på.. Jävla helvete..

Proxy hade tuggat sönder mina två ramar som jag fått av mamma för ett tag sen, och jag funderar på att döda henne... Eller iallafall svimma henne innan jag åker hemifrån nästa gång...

Ridningen gick bra igår, jag fick rida Jeppe, den häst som jag inte ridit, och som jag absolut inte ville rida heller, men det var helt underbart, och han är skitkul att ha och göra med... :)

Jag har faktiskt varit effektiv idag, jag har faktsiskt sökt jobb, igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen och igen! Jag fattar inte vad det är i mina ansökningar som inte FUNKAR! Jag blir så less!

Jag och Åsa ska även starta eget. Det är faktiskt något som kommer hända! Jag jobbar på det just nu! (Eller inte NU, men nuuu...) Jag har även kommit på att jag vill flytta igen.. Jag vill till Luleå, eller fortsätta bo i Piteå. Jag vill bara ha en större lägenhet!

På onsdag, ja imorgon om det ska vara så, får vi spela badminton! YES! Det ska bli kul! Även om vi bara är tre stycken... Jag ser fram emot det! :)

Om en vecka får jag rida! På lördag ska jag på valpträff, och på söndag ska jag och köra agility! :)

Nu ska jag roa mig med något annat fram tills klockan blir kvart över ett... :S

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar