fredag 26 mars 2010

Mmm!

Nyduschad, och jag tror inte att jag orkar klä på mig heller - det har jag aldrig tyckt om, speciellt inte direkt efter en dusch. Dagen har bestått av jobb från sju till fyra, och det var ju trevligt med lite pengar rullandes in i slutet av april... Det är lite väl långt dit, tycker jag nog... Nåja, dagen gick förvånansvärt fort, och hips vips var klockan tvåfika, och sen slutade vi. :)

Havsbadsspöket har uppenbarat sig ännu en gång, och vem vet? Kanske kommer det när vi är och badar även! (Som jag drömde att jag gjorde inatt, med två helt okända - men superheta killar..) Det var lite trevligt ändå, sällskap sådär mitt i natten. ;)

Jag har även öppnat ett lakans stängda blomma idag! Man kan vara väldigt poetisk när man städar på havsbadet, även. :) Det gillar vi!

Och SNART måste vi festa! Vi ska festa i Luleå, snart.. När och hos vem vet jag inte ännu, men det kommer! NÅGOT finns väl att fira? Eller något?

Jag får hit Johnny ikväll, och det är inte sant hur skönt det kommer att bli att sova med någon igen. :) Han ska även äta middag med mig, Anna och Biffen ikväll.. Tacos serveras på middagsbordet minsann! Ganska coolt! :)

Och det är JÄVLIGT kul att sitta och lyssna på människor som man vet vem de är (iallafall en av dem) som pratar om ANDRA människor som man vet vem de är. :) Riktigt underhållande! :)

NU blir det påklädning, och sen handlimg skulle jag tro..

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar