måndag 22 mars 2010

Ett nytt inlägg!

Ja! Låtom det komma ännu ett inlägg! ;D

Föregående vecka har bestått av arbete, arbete, arbete och lite badminton.. Roligt roligt! Yey! Helgen har bestått av magsjuka, vilket inte är lika roligt... Men jag överlevde iallafall! :) Och DET lider ju alla andra av. xD

Idag har jag arbetat och ridit, vilket är det enda jag gjort... Jobbade till tre, och sen var vi och handlade till en Djävulskaka och sen var det bara att ge hundarna mat, gå ut med dem och byta om och åka iväg!

Fick rida min älskade Jeppe idag, och det var så roligt! :) Han ville däremot inte göra som jag ville, men vi kom bra överens ändå. :) Och inom några dagar kommer jag vara extremt jävla elak mot vissa, men ofta jag bryr mig? Jag har ändå inget med dig att göra längre, så FUCK you!

NU blir det sängen, duschen efter stallet tar jag imorgon istället. :) Då får jag somna till en härlig lukt när Johnny inte är här... :/ Stryk det sista - han kom just! :) Så nu får jag TVÅ härliga lukter att somna till ikväll. :)

/K

2 kommentarer:

  1. Vad du är ond Karin!! Vem är du arg på nu då? Vi kan va arga tillsammans:D

    SvaraRadera
  2. Arga klubben. :P

    SvaraRadera