torsdag 28 januari 2010

Mmmm...

Om en vecka kommer vi att vara i Spanien! Underbara tanke! :) Jag ser fram emot det! :) Värmen!

Har nyss varit ute med alla fyra hundar, och det gick ju som det gick. Psyk på allihopa, utom Simon. :) Simon är snäll! :) Simon tycker vi om. :)

Är hundvakt åt Alma och Nato tills mamma kommer hem från stan idag, och sen ska jag över till Åsa och Jari och vara hundvakt åt Brutus och Hilda. Jag är en jävla massa hundvakt! :) Nåja, de kan ju inte säga att jag inte varit hundvakt åt dem, när de varit det till mina hundar. :)

Imorgon är det fredag, vilket innebär stan för min del, eftersom att jag ska träffa min jobbcoach klockan halv tre. Det betyder att om jag ska åka buss, vilket jag ska, så måste jag åka med en buss som kommer till stan klockan halv två, och då måste jag vänta i en timme... Nåja, jag kan ju alltid gå runt lite på stan en sväng eller så.

Måste och växla pengar också. Pengar som jag inte har. Meeen, det går nog också bra.
Och efter fredag, så kommer frekväll! Och DÅ! Då kommer Johnny. :)

Och på lördag kommer Åsa och Anna hem igen! Och på söndagen ska vi upp med Busing till pappa, som ska ha honom under tiden vi är i Spanien. :) På måndagen kommer Alexandra, och då ska jag även rida min fösta lektion på flera år, och på tisdagen åker vi till Stockholm, och på onsdagen åker vi till España! :D

Extremt givande inlägg!

/K

2 kommentarer:

  1. Eh, va?:S Jag har ingen aning mom varför jag hade så roligt...

    SvaraRadera