lördag 23 januari 2010

Hihi! :)

Jag är som nykär.

Sprallig, fjärilar i magen och alldeles röd om kinderna hela tiden..
Eller, det kanske kan kallas kåt? Tja, vad det än är, om det är kärleken som gör sig påmind, eller om jag bara är kåt, så är det en bra grej. :)

Jag är i Luleå för tillfället, och passar på att låna Johnnys dator, medans han tittar på tv, jag tyckte att han pratade något om att det var "Band of Brothers", eller något sånt. Ingen serie som jag följt, med tanke på brist av intresse..

Däremot har jag börjat följa en serie som heter "The Vampire Diaries", och.. Jag måste säga att den inte är speciellt varken skrämmande eller bra, men jag måste ändå fortsätta se den. Hittills har det bara kommit ut elva avsnitt av den, och det tolfte kommer 2010-01-28! Dåååå. . Kommer jag sitta klistrad vid datorn i sådär en 40 minuter eller så. Det kommer att bli så bra, men det är fortfarande en vecka kvar! HUR SKA JAG KLARA MIG!? Nåja, det blir nog bra sen... :)

Btw, så saknar jag mina hundar... Hur ska jag klara mig utan dem när vi åker till Spanien? Eller, Gran Canaria, men same shit - different name. Yey! Snart Spanien! Om enåenhalv vecka! WOHO! Värmen välkomnar vi med öppna armar och lite kläder! :D

Hundvaktandet gick bra i veckan, om man bortser från att hon kissar ner sig så fort man har varit borta. Och i bur går det inte heller att lämna henne, eftersom att hon skäller, ylar och gnäller värre än någon hund jag träffat på, faktiskt. Iallafall vad gäller hundar som sitter i bur.

Ska ha henne i veckan igen, och då kommer det förhoppningsvis gå bättre. :) Kanske... Hursomhelst, så kan man inte klaga över svarta pengar, det är helt okej med mig! Även om jag inte har nå skurgrejer ännu, så går det... Åt jävligt mycket papper är vad det går! ;) Hehe, nu var jag fyndig va? ;)

Nåååjaaaa, nu! Ska jag gå och sätta på den underbaraste pojkvännen i världen! Ring inte och stör, snälla?

Bara för det så kommer pappa att ringa nu... ;)

Hehe!

/K

1 kommentar:

  1. Ja! Kan man inte säga så? Eller? Det lät bra när jag skrev det, men nu när jag sitter och läser det högt låter det lite knasigt, eller vänta.. Nej, eller jo.. ELLER VA?

    SvaraRadera