måndag 4 januari 2010

Det GÅR inte.

Jag blir less! Det är några futtiga dagar kvar tills alla uppgifter ska vara inlämnade, men det GÅR inte. Det FUNKAR bara inte! Jag blir så less...

Har hjälpt Åsa och Jari att plocka ner julen nu, och har själv tagit ner gardinerna. Ska plocka bort de tre tomtar och två lyktor som jag har framme också, så att jag blir kvitt julen.

Hyllan som jag fick igår, är ihopmonterad och den står sig så bra i mitt lilla kyffe! :) Tavlan som jag fick av Carro i julklapp står inne i den vitrinskåpsaktiga delen, och kommer förmodligen alltid att stå där. Det kommer bli dess hedersplats. :)

Verktygen som jag fick av Åsa och Jari i julklapp har också blivit flitigt använt. :) Tack så mycket för den! :) Nu ska jag höra med min snälla syster om jag får låna deras strykjärn och strykbräda så att jag kan stryka gardinerna jag ska ha upp. Nu får man äntligen byta! Och eftersom att det inte var JAG SJÄLV som ville ha upp julgardiner, så får jag gott säga att man ÄNTLIGEN får byta. :)

Imorgon blir det eventuellt valphämtning, och i slutet av veckan blir det introducering av Niva. :) Jag hoppas att allt kommer att gå bra. :)


(Simon som alltid i ett nötskal.)


(Proxy var söt - när hon var liten...)

K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar