fredag 15 januari 2010

Hmm..

Det kanske är dags att uppdatera lite, det var ju som ett tag sen sist. Iallafall ett tag sen sist jag skrev ett vettigt inlägg.. (Som om mina inlägg någonsin är vettiga, men..)

Nåja, de senaste dagarna har bestått av jobb, stress och jobb... Och riktigt tidiga mornar! Seriöst, VEM sätter sig i en bil, klockan HALV FEM på morgonen, och åker till Skellefteå för att jobba? Jo, det ska jag säga dig: JAG! JAG sätter mig i en bil klockan halv fem på morgonen för att åka till Skellefteå för att JOBBA! Och det var även andra gången på EN vecka som jag satte mig i bilen klockan halv fem på morgonen för att åka söderut efter E4an. Första gången var det Norge och hämtning av valp. Att sitta i en bil, UTAN FUNGERANDE VÄRME, i 34 timmar, det är inte att rekommendera. Men med bra sällskap så funkar allt! :) Förutom, såklart att det var lite kallt...

Biotittande, "Avatar" i 3D, såklart, veterinärringande (efter att ha kommit HEM från biotittandet), ett stycke inskickad telefon för rep och andra småsaker.

Men ett tips:
Låt inte din hund tugga sönder mobiltelefoner!

Boendet i Spanien har ordnat sig, och så har även hundvakt gjort. Alexandra ska vara hundvakt, och jag och Johnny får en egen lägenhet. :) Det är ju skööönt iallafall.. Somnade för övrigt klockan nio igår, och sov i tolv timmar.. Förutom ett avbrott klockan ett, där jag klädde av mig, och väckte Kanskejohnny så att han OCKSÅ klädde av sig, och ett annat avbrott där jag vaknar av att Johnny lagt sig PÅ mig för att sova... Snacka om madrass... ;)

Nåja, sova sova sova, sova is tha shit!

Just för tillfället sitter jag hos Johnny i Luleå och väntar på att han ska komma hem från träningen så att vi ska åka till Vuollerim en sista gång innan vi åker till España! Det ser jag fram emot! :) Indeed. Värme: HERE I COME!

Och jag måste även komma ihåg att ta med mig antihistamin också, för att se om jag får dessa jävla utslag denna gången också... Om jag får det blir jag galen! Det är inte nog med att jag får dem när det är för kallt ute (som idag), men att jag ska få dem när jag är på semester! Huvva! Jag blir så ledsen...

Var in och anmälde mig på AF igår också, och jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka om det... Nåja, det kan ju löna sig...

Jag ska även ha Niva för första gången nästa vecka. Måndag - fredag ska hon vara hos mig, eftersom att hennes matte ska till Umeå och göra nå grejs. Så det ska bli kul att få träffa henne lite mer. :) Spännande. :)

Seeeeen, så tror jag inte att det var något mer som jag behöver berätta om... Tror jag... Och om det är det, som jag kommer på i efterhand, så kommer jag förmodligen inte att skriva om det heller... ;)

/K

3 kommentarer:

  1. Okej, då kör vi!
    1. Jag kommenterar!*Tummen upp*
    2.Jag vill också!!!! Jag gör mig minimal och hoppar ner i din resväska och följer med på resan!*Blink, blink med ögat*
    3.Inte visste jag att du skulle komma då jag skrev det, men nu vet jag det så då måste vi göra något kul!^^*Tummen upp igen*

    SvaraRadera
  2. Lol har jag? XD Ojdå, hehe. De har väl Proxy hunnit käka upp D:

    SvaraRadera
  3. Pfft, har hon inte gjort det så gör on det snart D: Kan hon äta upp örhängen och rabatter så kan hon tamejfan äta upp sockar också. :L

    SvaraRadera