lördag 17 oktober 2009

Vet du vad det bästa är?

BOM BOM!

Leksaker från BR! :D

.

Det är fullkomligt normalt att gå och nynna på den HELA tiden, jadå... Verkligen. Inte blir man klassad som helt galen då inte, nejdå. :)

Flytt både igår och idag, och ska bära över tvn, badlakan och sängkläder och lite annat smågrejs, innan det är färdigt. Borde även gå på Ica och köpa en diskpropp och diskmedel. Det fanns inget som luktade gott på varken Dollarstore eller ÖoB. Handlade glas idag, jättefina, och förhoppningsvis sköna med. :) Och de bara MÅSTE vara goda att dricka ur!

Alexandra åkte hem idag, vilket faktiskt var lite tråkigt, men vaddå? Vi har umgåtts i tre veckor, det borde inte vara mänskligt. :)

Johnny kom hit igår, och det var så underbart att se honom igen... Jag blev lite överrumplad när han stod utanför porten, lutad mot väggen och bara var sååå snygg! :D Jag tror att jag är världens lyckligaste människa just nu! :)

Idag blir det palt, och vi är i väntans tider nu! :/ Jag vill ha mat!

/K

2 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Jag saknar din mors palt ibland. :P

    Ser fram emot att få komma och se hur du ska bo!

    /jag.

    SvaraRadera
  2. ARGH! ARGH! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH! DE ODÖDA LEVER! ZOMBIES! RUUUUUUUUUUUUUUUUUUN FÅR JÅR LAJVS!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Hur ska jag kunna veta säkert att du inte är död? ;)

    SvaraRadera