tisdag 27 oktober 2009

OjojOJ!

Vad vuxen jag känner mig!

Har beställt adressändring nu, har anmält mig till Piteenergi, OCH jag har köpt buljongtärningar... HUR vuxet är inte DET?! xD

Helgen har jag och Poxylanet spenderat i Luleå, hos Johnny. :) Det var mycket trevligt, bortsett från en viss tilltagande sjukdom under söndagen... Magsjuka och förkylning. Yey! Det var inte så roligt, nej...

Har hunnit med att titta på både den ena och den andra filmen i helgen, och de flesta har faktiskt varit riktigt bra! :)

Ska hem till pappa idag, och blir där tills på fredag någon gång skulle jag tro... Jag vettetusan om jag orkar vara där någon längre stund, speciellt om pappa ska och jaga, och jag ska måsta ha alla hundar ensam... Igen... Det är inte att leka med, kan jag lova!

Hann med en sväng hos frisören i fredags, så nu är jag GANSKA korthårig, minsann. :) Nöjd vart jag, även fast det inte är den vanliga frisyren jag brukar ha... Den jag har nu, påminner faktistk lite om hockeyfrilla. ;)

Nu är det bara att ringa efter mamma, höra när hon ska komma hem så att JAG kan gå hem... Måste hem och packa!

På lördag är det FEST! :D

/K

1 kommentar:

  1. Yay, då kan du vara med på halloweenfirande! ^^ som troligtvis blir imorgon hehe ^^

    SvaraRadera