onsdag 21 oktober 2009

*Center*

Jaaa, dagen igår, idag och massor med dagar innan har inte varit direkt givande. :/ Däremot kan jag glatt meddela att jag har kommit i ordning i min lägenhet, mitt slott, och det ekar inte längre på toan, eftersom att det luktar gott där inne! ;) Logiskt?

Igår var vi och hämtade den nya soffan, tack för hjälpen Åsa och Stina! Ni är snälla. :) De hjälpte mig även att kasta ut bäddsoffan, och det var nästan mer värt. :) Tv har jag, 1:an, 2:an och 4:an än så länge, bara för att jag inte har idas beställa någon box ännu.

På kvällen var vi även och sprang agility, jag, Simon, Åsa, Brutus, Jari, Hilda, Stina och Chivas, och även någon från kursen som Åsa, Jari och Hilda gick. :) Allt flöt väl på helt okej, men det hade kunnat fungera bättre, om jag ska vara helt ärlig, Simon lyssnar inte på mig!

Idag blev det Böle för hela slanten, och en extremt tidig morgon... Vaknade klockan sju! Försökte somna och sova till klockan senare, men det gick inte ens tio minuter så var jag klarvaken... Yey!

Nåja, hundar i Böle, samma gäng som igår, utom Jari och hon från kursen... Ett helt gäng ändå, så det var gott om hundar, och en till i vår brokiga blandning. Det är Proxy. :)

Godis inhaldlades på Lösviktshuset i Norrfjärden i Öjebyn, mmm, dodis! Och sen har jag varit ute och sprungit en sväng, eftersom att jag fick lite dåligt samvete över att jag inte har motionerat ordentligt på flera veckor! Så det var skönt, det är även bra med en mamma bara några meter från hemma, så att man kan lämna de hundar som inte får följa med ut och springa där. :)

Nu är det hemgång för min del, och hundarnas också, såklart, och sen ska jag duscha, läsa, mata hundar, rasta hundar och soooovaaa! Jag vill sova länge imorgon! Nåde den som ringer och väcker mig! (Inte för att någon ringt, men ändå...)

Hur ska jag göra i helgen?
Vuollerim eller Luleå?
Båda väger högt... (Logiskt?)

Jag är så himla logiskt idag så det FINNS inte! :o)

/K

3 kommentarer:

  1. Sv: Ja men det är väl klart att jag vill berätta att jag var skitduktig! ;P

    SvaraRadera
  2. Haha, men tänk om din sovsida ÄR din bästa sida då? ;)

    SvaraRadera