onsdag 13 februari 2013

Åsa och Karin

Jag sitter för tillfället hos Åsa och tittar på 2 1/2 män och skrattar gott! Det gör tydligen Åsa också. Jag har varit med om den härligaste ridturen på länge och jag hoppas att jag kommer att vara med om fler! Har även varit och läst matte, vilket faktiskt också går bra! Peppar peppar..

Imorgon är det arbete som gäller, dock bara fyra timmar. Men det är fyra timmar mer än noll. Jag funderar på att dra en liten roadtrip norrut imorgon efter jobbet, men jag vet inte hur det blir med det, det blir lite senare isåfall..

I helgen som var så har vi varit i Vuollerim, för att besöka marknaden. Men eftersom att det var över 30 grader kallt, så skippade vi marknaden och var hemma och spelade skipbo (hehe) istället... Vi for till Vuollerim på fredagen och for hem på söndagen, men inte tidigast! Nej, för Åsa hade en bokad tid för lite bläckning! Och oj vad vackert det blev! Han ska även börja skissa på min tatuering! Ååååh, vad jag vill tatuera mig!

Nu ska vi roa oss med att titta på tv och sen ska jag gå hem och sova! Jag börjar vara lite småsliten! Men bara lite!

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar