lördag 13 juni 2009

Nu är det slut

Nu kommer jag aldrig mer träffa min _gamla_ klass samlad igen. Det känns väldigt trist, men jag hoppas på att hålla kontakten med de som jag tycker om, och de som jag inte tycker om, de släpper jag fria! Igår var det studentdag, och vi började klockan halv tio med att dricka champangefrukost. Fast, att säga så är att ljuga - vi drack cider och sprit istället. :)


(Ett gäng på frukosten.)

Efter det blev det lite mingel utanför kyrkan innan vi skulle in och lyssna på massa folk som pratade och hade sig, och jag tror inte att jag var den enda som blev förvånad av att se Therese gå upp tillsammans med ett gäng tjejer och sjunga "Friends forever". När Helen höll tal, tror jag att alla var totalt blanka i ögonen. Det var så fint. :)

Vi fick betyg och stipendier och grejer, och sen blev vi fria. Vi gick ut, utanför stod det massa folk och väntade, fotade och skrattade. Efter att ha blivit fotad ett x antal gånger, klättrade vi upp på flaket och åkte iväg (skrålandes och glada) in mot stan.

(Ett stycke glad student.)

Väl inne i stan hade vi hunnit bli tillräckligt taggade (och hesa, måste tilläggas) för att bara skråla på. "Vi har tagit studenten", "3:an Hund, shalalalala", "Who let the dogs out?" och "Doggystyle" var välanvända ord igår, minst sagt.
Vi återvände med en del påverkade kompisar till Grans, och jag, Janna och Linda fick åka hem med Joar som kom precis lagom. Vi kom hem, väntade i två timmar på att få äta, fick studentpresenter (jättefina smycken, en stekpanna och pengar till en av mina tatueringar som jag ska göra till hösten, även låtsastatueringar, tills vidare, som Susanne roade sig med på mig) och sen bar det av till Janna. Roligare har jag aldrig haft!


Väldigt lyckad kväll, tjejer och killar! You guys really made my yesterday!

I torsdags var det pimpning av flak, och det gick kanon! Fint blev det, och alla hjälpte faktiskt till.. :)

(Det ska stå "Do it like Doggystyle".)

NP Hund 06-09 är helt klart den bästa klassen man någonsin kunnat önska sig.
Lycka till i framiden!

/K

1 kommentar: