torsdag 3 december 2009

Mohaha!

Jag och Åsa är så roliga! Vi har så roligt ibland... ;)

Prrr, prrr, prrr..

Idag har varit en bra dag. FÖRST: Så var vi ute och gick i enåenhalv timme... SEN: Så var vi ute ytterligare en stund. SEN: Så var vi ute ÄNNU mer... Och sen! Ska du få höra! Så gottade vi oss framför tvn och kollade på "Generation: Fett" och åt pepparkakor och drack cola. :) Innan det så även milkshake. WOHO!

Imorgon blir det... Backen, för jag måste köpa klass! Yey! Det är så underbart med magra hundar.. Det blir så dyrt! Hojja... Nåja, måste man så måste man... Jag vill att min Prox ska vara tjock! Okej, inte smal iallafall....

Jag har kommit på att jag måste bära ner soffan i förrådet, och ställa in ett bord där soffan står... Det blir bättre så.. Mer plats. Mindre trångt.

På lördag ska vi på valpträff! Det ska bli spännande och se vad alla andra har för ena äckliga schäfrar från Försvarsmaktens Copia. ;) Jag har ändå den snyggaste valpen! Ohyeah! ;)


(Först är det mitt älskade Poxylan...)


(Sen är det min älskade Simon...)

/K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar