onsdag 16 december 2009

Hahaha! Helt seriöst?

Någon som inte köpt alla julkappar klart?

JAG HAR ETT TIPS!

Hittade denna på blocket!
"Julklappstips, nu rea på Chihuahua valpar"

Jag tror att jag dör, av skratt... Nåja, det är väl den perfekta julklappen.. Eller?

Har hunnit med att bli anklagad för djurplågeri idag! Wow, det hör faktiskt inte till vanligheten... Att låta hundar (som inte är van med det) gå ner för en spiralgallertrappa, är bland det värsta man kan utsätta hundarna för! De (hör och häpna!) SER GENOM TRAPPEN! OMG! Jag som trodde att jag var djurvän.. Ntntnt, så fel man kan ha...

There, (sträcker fram händerna ihop) cuff me! I'm guilty! I admit! I apologize to ALL the animals in the WORLD! I PROMISE!

Fuck you, kärringjävel.

Off to a better world...

/K

1 kommentar:

  1. HAHAHA vilken hemsk hundägare du är karin!:P DU BORDE SKÄMMAS!:P

    SvaraRadera