måndag 6 december 2010

I den stora huvudstaden!

Ganska coolt, ändå.. Just nu ligger jag i Helenas och Ingemars soffa och tar det lugnt efter en heldag i Sollentuna Centrum. Många affärer, och många klädesprovningar..

Imorgon bär det av hemåt, och det ska nog bli ganska skönt ändå, eftersom att jag saknar min säng och hundarna!

Anledningen till att vi for ner hit från första början var rockkryssningen som var mellan torsdag och fredag förra veckan, och jag måste säga att det BÖR göras om! Alkohol, Tax Free, vågor och gung, det var riktigt kul! Mycket roligt, men mycket skumt folk även. Det var underhållande! :)

EN julklapp har jag köpt, och jag VET vad jag ska köpa mer, men jag har inte hittat det! Förbannat!

Kajsa och Matilda är väldigt gulliga, de är en stor del till att vi stannar så länge! Vad bra att man har såna att leka med, så att man slipper skaffa egna! Syskonbarn gillar vi. :)

Nu är det over and out för min del!

/K

1 kommentar:

  1. http://maxalas.blogspot.com ON THIS SITE daily news from around the world, live football games football visit our.

    SvaraRadera